loading...
کارآموزی مالی
علوم مالی بازدید : 47 سه شنبه 25 خرداد 1400 نظرات (0)

دوره آموزشی کاراموزی بورس و فارکس کارمان
درنیم سال اول سال 99 و با توجه به رونق گرفتن بازار سرمایه، اقبال به سمت این بازار بسیار زیاد شد و شاهد سرازیر شدن خیل عظیمی از مردم به سوی بازار سهام بودیم. در این شرایط اکثر کسانی که حتی دانش اندکی در رابطه با بورس داشتند دست به کار شدند و به تولید محتوا در این زمینه پرداختند. مشکلی که اغلب آموزش های موجود دارند این است که از انسجام کافی برخوردار نیستند و مطالب به صورت پراکنده بیان میشوند از همین رو تسلط پیدا کردن روی این همه مباحث پراکنده و نامنسجم مخصوصا برای کسانی که هیچ پیش زمینه ای از بازار ندارند کار دشواری است. از طرفی اغلب افرادی که وارد شدند، صرفا به دنبال سیگنال خرید بودند و ارزشی برای آموزش قائل نبودند. در این شرایط طرح کارآموزی بورس کارمان به وجود آمد تا بخشی از این نا آگاهی و کم بود علم نسبت به بازار را جبران کند.
دوره آموزش بورس کارمان یکی از مجموعه دوره های طرح کارمان است که درآن شما آموزش میبینید که چطور وارد دنیای بزرگ بازار سرمایه شوید. این دوره کاراموزی کارمان همانند دیگر دوره های کارمان 180 است یعنی شما در کنار آموزش به 180 ساعت کارآموزی میپردازید.
دوره شامل سه بخش میباشد : 1.تکنیکال مقدماتی 2.تکنیکال پیشرفته 3. دوره بنیادی
در ابتدا شما با بازار سرمایه و چگونگی خرید و فروش در بازار آشنا میشوید و به تعبیری الفبای بورس را می آموزید؛ پس از آن مسیر شما برای تبدیل شدن به یک تریدر موفق آغاز میشود و به تدریج با ابزار هایی که برای معامله گری نیاز دارید آشنا میشوید؛ علاوه بر این در کنار آموزش هایی که میبینید به صورت عملی پروژه هایی را نیز انجام خواهید داد که به توسعه و تقویت مهارت های شما در زمینه های آموخته شده، کمک شایانی میکند. در پایان دوره در صورت تسلط بر روی مفاهیم ارائه شده شما آماده ورود به بازار کار خواهید بود و به کسب و کار های دیگر معرفی میشوید.

اهمیت یادگیری سرمایه گذاری 

چرا سرمایه گذاری مهم است؟ سوال خوبی است اگر در حال حاضر بودجه ای را مدیریت میکنید و یا درحال پرداخت بدهی های خود هستید، ممکن است تعجب کنید که چرا باید کار مالی دیگری را به لیست کارهای خود اضافه کنید. اما این یکی ممکن است از همه مهمتر باشد.

سرمایه گذاری برای مدیریت خوب پول ضروری است زیرا امنیت مالی فعلی و آینده را تضمین می کند. نه تنها سرانجام با پول بیشتری در بانک روبرو می شوید، بلکه به جریان درآمد دیگری نیز خواهید رسید. پول حاصل از سرمایه گذاری های شما می تواند امنیت مالی و درآمد را تأمین کند. سرمایه گذاری تنها راه دستیابی به ثروت رو به رشد و درآمد منفعل است.

در واقع سرمایه گذاری بسیار مهم است ، خصوصاً برای افرادی که بلند مدت به پول خود احتیاج ندارند. حقیقتا  سرمایه گذاری نکردن، هم نسبت به آینده خود شما و هم برای کسانی که به شما وابسته خواهند بود بسیار غیرمسئولانه است. این بدان دلیل است که پس انداز شما واقعاً به آن رشد نیاز دارد تا بتواند به جایی برسد که شما در دوره بازنشستگی به آن نیاز دارید.
همچنین در کشور های تورمی مثل ایران، نگهداشتن پول زیر بالشت و به اصطلاح پس انداز کردن آن اصلا عاقلانه به نظر نمیرسد چرا که ارزش پول روز به روز پایین تر می آید با سرمایه گذاری شما میتوانید ارزش پول خود را حفظ کنید و جریان ورودی را به ستون دارایی های خود اضافه کنید.

راه کار یادگیری خوب با طرح های کاراموزی

یکی از مشکلاتی که همه ما در یادگیری داریم این است که در اکثر اوقات مطالب را فقط به صورت تئوری و یا مشاهده فیلم های آموزشی دنبال میکنیم؛ منظورمان چیست؟
برای پیدا کردن راه کار های خوب یادگیری بیاید یه مثال را بررسی کنیم. آموزش رانندگی را در نظر بگیرید، اگر آموزش رانندگی را به اساتید دانشگاه بسپارید، می آیند و روی یک تخته شروع به نوشتن میکنند:
1.استارت
2.ترمز
3.دنده
و....
حال تعریف: استارت چیزی است که باید آن را در جهت عقربه های ساعت 10 درجه بچرخانید تا ماشین روشن شود.
در آخر هم 4 تا کوییز و 2 تا میان ترم و پایان ترم، عده ای پاس میشوند و عده ای درس را میافتند و باید دوباره بردارند. سوالی که برای افراد پیش می آید این است که اصلا رانندگی به چه درد میخورد؟
این درحالی است که آموزش رانندگی به صورت عملی است بعلاوه همه چیز دست هنرجو است و نه مربی؛ چرا؟ 
این را مقایسه کنید با آموزش توسط اساتید دانشگاه تخته دست آنهاست، نمره دست آنهاست، گچ دست آنهاست و ...
اما در این سمت هنرجو کاملا متوجه میشود که اگر کمی زود تر پایش را از روی کلاج بردارد ماشین خاموش میشود؛ یعنی سنجش او همزمان با آموزش انجام میشود.
بهترین روش برای یادگیری یک چیزی انجام دادن آن است. 
فکر میکنم تا اینجای کار کمی متوجه شده باشید که داستان به چه صورت است.
در اکثر دوره ها و پکیج هایی که فروخته میشود مدرس در قالب وبینار، فیلم  و ... به آموزش می پردازد و اینجاست که دوباره همه چیز از دانشجو سلب میشود و صرفا در اختیار استاد قرار میگیرد.
مزیتی که طرح های کارآموزی ایجاد میکنند همین است که کارآموز حین آموزش به انجام کار عملی نیز میپردازد. در بالا به این موضوع اشاره کردیم که بهترین روش برای یادگیری یک چیزی انجام دادن آن است؛ ازاین رو وقتی کارآموز ترکیبی از آموزش و پروژه عملی را باهم دارد، منجر به یادگیری بهتر او میشود؛ این همان چیزی است که در طرح کارمان نیز در نظر گرفته شده است.

معرفی طرح کارمان
 اهمیت تخصص در بازار کار امروز بر هیچکس پوشیده نیست و مدرک های دانشگاهی دیگر کارفرمایان را مجاب نمیکنند و آنچه بییش از پیش بولد شده است تخصص است. از همین رو هر فردی که میخواهد در دنیای کار امروز حرفی برای گفتن داشته باشد، باید بر روی مهارت های خود کار کند و به تقویت و توسعه مهارت های فردی بپردازد. 
در این بین طرحی به نام کارمان به وجود آمده است تا  در این مسیر همراه شما باشد و به تربیت نیروی متخصص هرچه بیشتر در کشور کمک کند.در ادامه به این موضوع خواهیم پرداخت که اصلا کارمان چیست و به چه صورت برگزار میشود؟
طرح کارمان که توسط شرکت هومان برگزار میشود، یک طرح کارآموزی میباشد که هدف آن تربیت نیروی متخصص و معرفی انها به کسب و کار ها میباشد.
طرح کارمان برای اولین بار در سال 98 استارت خود را با  ؟ کارآموز زد و امروز پس از گذشت 1 سال این تعداد به ؟ نفر رسیده است و خانواده کارمان روز به روز بزرگ تر میشود.
هم اکنون کارمان در 4 حوزه مختلف اقدام به برگزاری دوره های آموزشی میکند که به شرح زیر است:
1. دوره گرافیک تبلیغاتی
2. دوره روتوش و اصلاح رنگ تصویر
3. آموزش جامع دیجیتال مارکتینگ و سئو وبسایت
4. آموزش جامع بورس و بازار سرمایه
5.آموزش جامع فارکس
مدت زمان دوره کارآموزی 180 ساعت میاشد و کار آموز به مدت 3 ماه و روزانه 2 ساعت مفید به کارآموزی می پردازد. کلاس ها به صورت مجازی و زیر نظر اساتید مجرب و متخصص در این حوزه ها برگزار میگردد. همانطور که در بالا نیز اشاره شد، یکی از ملزومات یادگیری بهتر کاری انجام دادن ان است. از این رو هر هفته و با توجه به موضوع تدریس شده، پروژه ای در اختیار کارآموز قرار میگیرد تا به تسلط او بر روی موضوع کمک کند. علاوه بر این کارآموز در طول مدت کارآموزی خود زیر نظر منتور فعالیت میکند و از راهنمایی های او بهره مند میشود و در صورت وجود مشکلی در کار او آن مورد اصلاح میشود. همچنین تمامی جلسات ضبط شده و پس از کلاس در اختیار کار آموزان قرار میگیرد. یکی از مزیای کارمان نسبت به پکیج های آماده این است که علیرغم آموزش مجازی سعی بر این بوده است تا از کیفیت آموزش های کاسته نشود و حس و حال کلاس های حضوری تا حد ممکن به کارآموزان القا شود، به همین جهت امکان پرسش و پاسخ در طول کلاس فراهم است و کلاس ها کاملا تعاملی هستند.
اگر شما هم به فعالیت در بازار های مالی علاقه مند هستید و هنوز مرجع مورد نظر خود را پیدا نکردید کارمان اتخاب مناسبی  برای شماست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 24
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 763
  • بازدید کلی : 2,228