loading...
کارآموزی مالی
علوم مالی بازدید : 40 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

10 راه شغلی مالی بدون مدرک

مدرک مالی یا بازرگانی پیش شرط اکثر مشاغل صنعت مالی است ، اما اگر فاقد مدرک تحصیلی هستید و می خواهید در این زمینه کار کنید ، چه می کنید؟ در حالی که برای شخصی که دارای مدرک غیر مالی است تأمین شغل در امور مالی دشوارتر است ، هنوز امید وجود دارد.

 

 

هر کارفرمایی کارمندانی باهوش ، متعهد و با انگیزه می خواهد که بتوانند کار را به خوبی انجام دهند. مدرک مالی مهارت هایی مانند مدل سازی و تجزیه و تحلیل مالی را به شما منتقل می کند ، اما ممکن است کار زیادی برای تأمین سایر مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در تقریباً هر حرفه ای مانند ارتباطات ، حل مشکلات و مدیریت زمان انجام ندهد.

 

 

در زیر 10 روش وجود دارد که نشان می دهد شما به کارفرمایان بالقوه مهارتهایی را که آنها در یک کارمند می خواهند و همچنین اشتیاق لازم برای یک حرفه موفق در امور مالی را در اختیار دارید.

 

 

ما هر یک از این موارد را با توجه به درجه سختی برای دستیابی به آن ارزیابی خواهیم کرد (به عنوان مثال ثبت نام در دوره مالی آسان تر از اخذ کارآموزی است) و همچنین تأثیر مثبتی که ممکن است بر هدف شما از شروع کار در امور مالی داشته باشد صنعت.

 

شغلی مالی را بدون مدرک مالی دریافت کنید

  1. Lingo را یاد بگیرید

دشواری: کم

تأثیر: کم

 

اگر شما علاقه مند به حرفه ای در امور مالی هستید ، هیچ دلیلی برای شناختن زبان انگلیسی وال استریت وجود ندارد. اگر تفاوت بین رقت و تقسیم سود یا بین NPV و DCF را نمی دانید ، با مرور واژه نامه گسترده اصطلاحات در سایتهایی مانند Investopedia یا مطالعه وال استریت ژورنال ، اصطلاحات و مفاهیم مالی را یاد بگیرید.

 

 

عدم دانستن زبان مالی ممکن است گذراندن مرحله مصاحبه مقدماتی برای فارغ التحصیل غیر دارایی را تقریباً غیرممکن سازد. یک مصاحبه کننده به طور کلی تصور می کند که متقاضی موقعیت مالی ، فارغ از سوابق تحصیلی ، در مورد امور مالی آگاهی دارد.

 

  1. تحصیلات خود را دور بزنید

دشواری: کم تا متوسط

تأثیر: زیاد

اگر در رشته ای غیر از امور مالی فارغ التحصیل شوید ، چه می کنید؟ شما همیشه می توانید با گذراندن دوره های مربوطه با تأکید بر امور مالی یا بازرگانی در سطح کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی ، وضعیت را جبران کنید.

 

روشهای کلیدی

بدون داشتن MBA می توان در صنعت مالی حرفه ای موفق داشت.

گذراندن دوره های مربوطه در امور مالی یا اقتصادی به تلاش شما کمک می کند.

کارآموزی در یک شرکت معتبر اغلب رزومه شما را بهبود می بخشد.

مدارک غیر مالی را که در وال استریت مورد تقاضا هستند مانند فناوری اطلاعات و توسعه سیستم عامل ، کاوش کنید.

در سطح کارشناسی ، دوره های اقتصاد ، حسابداری یا تجزیه و تحلیل مالی گزینه های عالی هستند. بسیاری از فارغ التحصیلان پس از فارغ التحصیلی به دنبال MBA می روند ، زیرا م componentلفه مالی قابل توجه آن برای ایجاد زمینه بازی بین فارغ التحصیلان امور مالی و غیر دارایی است.

 

اگر هزینه سرسخت MBA بازدارنده باشد ، گزینه های دیگر مانند ثبت نام در برنامه تحلیل گر مالی (CFA®) مطمئناً ارزش بررسی دارند. CFA پس از گذراندن یک سری از سه آزمون دقیق که آزمون سطح تحصیلات تکمیلی تئوری مالی و دانش عملی را در زمان خود شخص انجام می دهد ، اهدا می شود. 1

 

3- در Boot Camp ثبت نام کنید

دشواری: متوسط

تأثیر: متوسط

دوره های فشرده شرکت هایی مانند Wall Street Prep و Training the Street می تواند مهارت های ارزشمندی را که برای حرفه مالی مهم است مانند تکنیک های صفحه گسترده پیشرفته و مدل سازی مالی به شما بیاموزد.

 

این دوره های سقوط بسیار گران هستند ، به طور معمول چند هزار دلار ، اما این مزیت را دارند که به تعهد طولانی مدت احتیاج ندارند زیرا به طور معمول در طی چند روز انجام می شوند. یک اشکال این است که ، به دلیل شدت این برنامه ها ، ممکن است لازم باشد از قبل با مفاهیم اساسی مالی آشنا شوید تا حداکثر سود را ببرید.

 

  1. پایگاه دانش خود را گسترش دهید

دشواری: متوسط

تأثیر: زیاد

دانش مربوطه فقط از طریق مدرک دانشگاهی بدست نمی آید. منابع زیادی وجود دارد ، از طریق کتابخانه محلی یا آنلاین ، برای تعمیق دانش مالی شما. این منابع ممکن است رایگان باشد و یا از طریق ارائه دهندگان دوره بصورت پرداخت شده در دسترس باشد.

 

 خودآموخته بودن در زمینه ای دشوار مانند امور مالی ، ویژگی های مطلوبی مانند ابتکار ، اشتیاق و انگیزه را به کارفرما نشان می دهد.

  1. از شبیه ساز معاملات استفاده کنید

دشواری: متوسط

تأثیر: کم

تعدادی از وب سایت ها - از جمله Investopedia - دارای شبیه سازهای تجاری هستند که می توانند برای ساخت نمونه کارهای مسخره مورد استفاده قرار گیرند. استفاده از شبیه ساز معاملات شما را مجبور می کند بازارها را ردیابی کنید و از تحولات بازار مطلع شوید. این یک روش عالی برای تحت تأثیر قرار دادن یک کارفرمای بالقوه با مهارت تجاری یا حداقل دانش بازار شماست ، با سرمایه گذاری بسیار اندک از شما به غیر از تعهد زمانی.

 

  1. دوره های کامل صنعت

دشواری: زیاد

تأثیر: زیاد

اتمام دوره مربوط به صدور مجوز صنعت ، مانند دوره ارائه شده توسط موسسه اوراق بهادار کانادا ، نه تنها تعهد شما را برای حرفه ای در امور مالی نشان می دهد بلکه از نظر آمادگی شغلی نیز به شما یک امتیاز می دهد.

 

این گزینه ممکن است فایده ای نداشته باشد

البته در همه حوزه های قضایی قادر است. به عنوان مثال ، در ایالات متحده ، یک شرکت عضو یا یک سازمان خودتنظیمی برای شرکت در بیشتر امتحانات صدور مجوز باید حمایت مالی شود. 2

 

با این حال ، سازمان تنظیم مقررات صنعت مالی (FINRA) آزمون جدیدی را به نام آزمون ضروریات صنعت اوراق بهادار (SIE) ایجاد کرده است که می تواند بدون حمایت مالی انجام شود. 3

 

  1. یک بلاگ مالی داشته باشید

دشواری: زیاد

تأثیر: متوسط

راه اندازی و نگهداری یک وبلاگ مالی راهی عالی برای انتقال ایده های سرمایه گذاری خود به جهان است. این فرصتی است که می توانید به یک کارفرمای بالقوه احساس مطلوبی از مجموعه مهارت های متنوع خود ، از جمله تیزبینی مالی ، مهارت های ارتباطی و مهارت فنی ارائه دهید. این روش از خود بازاریابی برای کسانی که قبلاً معیارهایی از این مهارت ها را دارند مناسب تر است.

 

8- با یک مربی پیوند برقرار کنید

دشواری: زیاد

تأثیر: متوسط

برقراری ارتباط با مربی یکی دیگر از راه های شروع کار مالی است. مربی می تواند کسی باشد که در موقعیت نفوذی باشد و به توانایی های شما بسیار فکر کند و مایل باشد به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کند. مربیان احتمالی شامل استاد کالج مورد علاقه شما ، یک دوست خانوادگی یا رابطه با یک شغل موفق در امور مالی ، یا کسی که به عنوان یک استاد حرفه ای در دوره کارآموزی قبلی می شناسید ، به عنوان یک استاد حرفه ای می شناسید. در تماس با مخاطبی که فکر می کنید می تواند در جستجوی کار به شما کمک کند دریغ نکنید.

 

  1. یک دوره کارآموزی معنی دار کسب کنید

دشواری: بسیار زیاد

تأثیر: بسیار زیاد

کسب امتیاز در دوره کارآموزی تابستانی هنوز هم یکی از بهترین راه ها برای بستن شغل معتبر تمام وقت در امور مالی باقی مانده است ، زیرا بسیاری از شرکت های وال استریت استخدام های جدید خود را از صف کارآموزان تابستانی خود انتخاب می کنند. در بهترین مدارس بازرگانی ، تقریباً یک سوم تا نیمی از دانشجویان MBA پس از فارغ التحصیلی برای کار در کارفرمای تابستانی خود می روند.

 

از آنجا که به دست آوردن دوره کارآموزی پرداخت شده در امور مالی برای یک فارغ التحصیل غیر دارایی بسیار دشوار است ، باید گزینه های دیگری مانند کارآموزی بدون حقوق یا کار داوطلبانه با کارگزار را در نظر گرفت. هزینه فرصت ناشی از انجام کارآموزی بدون حقوق یا کار داوطلبانه ممکن است در زمان مناسب با پتانسیل درآمد بالاتر در حرفه مالی جبران شود.

 

  1. تمام تلاش خود را انجام دهید تا پای خود را به در بگذارید

دشواری: بسیار زیاد

تأثیر: بسیار زیاد

بخش های منابع انسانی برای رزومه را هدف قرار دهید ، جستجوی شغل خود را به مکان های دیگر گسترش دهید ، از شبکه خود برای بررسی موارد باز استفاده کنید - به طور خلاصه ، همه تلاش خود را انجام دهید تا پای خود را به درب یک موسسه مالی وارد کنید. کسب یک موقعیت ابتدایی در یک شرکت مالی ، حتی در یک نقش غیر مالی ، ممکن است درهای دیگری را برای سایر مشاغل در امور مالی باز کند.

 

خط پایین

برخی از مدارک غیر مالی قطعاً برای کارهای خاص در وال استریت مورد تقاضا هستند ، از جمله:

 

فیزیک و ریاضیات برای محصولات ساختاری ، مشتقات و معاملات کمی

فناوری اطلاعات برای تجارت الگوریتمی و توسعه سیستم عامل

مهندسی ، معدن و علوم برای تجزیه و تحلیل تحقیق خاص بخش و بانکداری سرمایه گذاری

با این حال ، برای اکثریت قریب به اتفاق دارندگان مدرک غیر مالی ، تأمین شغل در امور مالی احتمالاً یک چالش مهم محسوب می شود. این بیشتر به این دلیل است که هزاران موقعیت توسط بانک ها و موسسات مالی پس از رکود جهانی 2008 حذف شده است. شانس خود را برای شروع کار در امور مالی.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 697
  • بازدید کلی : 2,162