loading...
کارآموزی مالی
علوم مالی بازدید : 42 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

بهترین مشاغل نیمه وقت دانشجویان دانشگاه

کالج نباید درمورد کسب درآمد باشد ، اما با افزایش هزینه تحصیل تا 8٪ سال ، کار در مدرسه برای بسیاری از افراد به یک ضرورت تبدیل شده است. یکی از مشکلی که دانشجویان دانشگاه با آن روبرو هستند یافتن شغل نیمه وقت است که در یک برنامه غیر سنتی باشد اما اغلب تغییر می کند. علاوه بر این ، یافتن شغلی که بتواند هزینه کافی برای سرمایه گذاری در وقت را داشته باشد نیز می تواند یک چالش باشد. اگر به دنبال آن کار عالی دانشگاهی هستید ، چند ایده در اینجا آورده شده است.

 

 

روشهای کلیدی

مشاغل پاره وقت زیادی برای دانشجویان در دانشگاه وجود دارد ، از مشاغل تحصیل در دانشگاه تا مشاغل با حقوق در مشاغل محلی.

بهترین مشاغل نیمه وقت برای دانشجویان دانشگاه انعطاف پذیر و مربوط به حوزه تحصیلی دانشجویی است که به آنها امکان می دهد هم درآمد کسب کنند و هم تجربه بیشتری در زمینه خود کسب کنند.

برخی از بهترین مشاغل پاره وقت شامل دستیار اداری ، نگهداری از کودکان ، معلم خصوصی یا کار به عنوان مربی تناسب اندام است.

دستیار اداری

ممکن است شما به عنوان یک دستیار اداری به عنوان شخصی فکر کنید که تمام روز پشت میز نشسته ، به تلفن ها پاسخ می دهد و نامه ها را تایپ می کند. اگرچه این مورد در مورد برخی از نقش های اداری صادق است ، اما برخی از مدیران وقتی حجم کار آنها به طور غیرمعمول زیاد است به دنبال کمک نیمه وقت هستند. فناوری حتی به دستیاران اداری اجازه می دهد تا از راه دور به عنوان دستیار مجازی کار کنند. حقوق می تواند 20 دلار یا بیشتر در ساعت باشد ، اما بسته به نوع کار مورد نیاز دامنه وسیعی وجود دارد. یک کار مشابه در دانشگاه می تواند شامل کار در میز کتابخانه یا میزهای کمک باشد ، که معمولاً به این معنی است که کارهای ساده مانند پر کردن کتاب یا به سادگی اداره یک منطقه از کتابخانه می تواند به شما امکان تحصیل در هنگام کمبود افراد را بدهد.

 

 

مربی ایروبیک

آیا برخی از افراد به شما "موش بدنسازی" می گویند؟ اگر عاشق تناسب اندام هستید و دوست دارید به دیگران آموزش دهید ، یک کار نیمه وقت به عنوان مربی ایروبیک یا مربی شخصی ممکن است یک کار نیمه وقت ایده آل برای شما باشد. مربیان شخصی نیاز به گواهینامه های اضافی دارند ، اما آموزش کلاس تناسب اندام این کار را نمی کند. میانگین پرداخت ساعتی این موقعیت حدود 15 دلار است و مزایای اضافی پرداخت شده برای کار را دریافت می کنید!

 

 

مشاور اقامت (RA)

در مورد کسب درآمد از طریق پس انداز چطور؟ برخی از کالج ها و دانشگاه ها به کسانی که در سالن اقامت خود کار می کنند مسکن رایگان یا تخفیف دار ارائه می دهند. مبلغی را که با مسکن رایگان یا تخفیف پس انداز می کنید ، به تعداد ساعاتی که در یک شغل دیگر کار می کردید ، تقسیم کنید تا نرخ ساعتی متوسط ​​را تشخیص دهید. تنها نکته قابل توجه این است که این مشاغل در حد کار است و برای همه دانش آموزان در دسترس نیست. هنوز هم ، اگر عاشق ملاقات با دیگران هستید و می توانید خود را به عنوان یک چهره دوستانه در یک جامعه دانشگاهی ببینید ، کار RA ممکن است برای شما باشد.

 

فناوری رایانه

اگر یک معلم فن آوری هستید ، به دنبال کار در دانشگاه یا خارج از دانشگاه به عنوان یک کارگر پشتیبانی فناوری یا کارمند خرده فروشی در یک فروشگاه رایانه باشید. به خصوص برای کسانی که در رشته هایی مانند علوم کامپیوتر تحصیل می کنند ، پشتیبانی فنی می تواند بینش ارزشمندی در مورد انواع موضوعاتی که یک کاربر متوسط ​​کامپیوتر با آن روبرو است ، ارائه دهد. این دانش برای کسانی مفید است که بعداً می توانند برنامه های نرم افزاری را نیز توسعه دهند.

 

حساب بانکی

بسیاری از فروشندگان بانک به صورت نیمه وقت کار می کنند. برای کسانی که در رشته امور مالی هستند ، ترفیع پذیری موقعیتی در سطح ابتدایی است که ممکن است پس از فارغ التحصیلی موقعیت بهتری داشته باشد. متوسط ​​حقوق ممکن است فقط 12 دلار در ساعت باشد ، اما این یک روش عالی برای شروع حرفه ای در صنعت مالی است. برخی از بانکها در دانشگاههای محلی محل شعبه دارند و این کار را برای دانشجویان بدون ماشین کار خوبی می کند.

 

پرستار بچه

از بین همه مشاغل اینجا ، این شغل ممکن است کم درآمد ترین شغل باشد ، اما اگر در کودکان با اطمینان ، قابل اعتماد و خوب باشید ، کار زیادی پیدا خواهید کرد. اگر نگران انجام تکالیف خود هستید ، به دنبال والدینی باشید که در شیفت دوم یا سوم کار می کنند. وقتی بچه ها به رختخواب رفتند ، به محل کار خود بروید. طبق Payscale.com ، پرداخت ساعتی می تواند از 5 تا 14 دلار در ساعت باشد ، اما ترکیب پرستاری از کودک با تدریس خصوصی می تواند حتی نرخ های بهتری داشته باشد.

 

پایانی

قبل از اینکه به دنبال کار نیمه وقت در دوران تحصیل باشید ، کاری را جستجو کنید که مربوط به رشته شما باشد. حتی اگر هزینه کمی پرداخت می کند یا هزینه کمی دارد ، از افرادی بپرسید که می دانید آیا می توانند برای شما کار پیدا کنند ، زیرا بیشتر افراد به جای خواندن رزومه و گذراندن مراحل مصاحبه ، با استخدام افرادی که می شناسند راحت ترند. با به دست آوردن شغلی در منطقه محل تحصیل خود ، هر دو می توانید در مورد درآمد بالقوه شغلی خود بیشتر بدانید و درعین حال درآمد اضافی نیز بدست آورید. کارآموزی یا شغل کم درآمد در زمینه های مرتبط با آینده شغلی شما احتمالاً انتخاب بهتری نسبت به شغلی است که در زمینه انتخاب شما هیچ ارتباطی ایجاد نمی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 61
  • بازدید سال : 708
  • بازدید کلی : 2,173