loading...
کارآموزی مالی
علوم مالی بازدید : 51 چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

10 قدم برای شغل در صندوق های مالی

صندوق های تامینی برخی از پردرآمدترین مشاغل تجاری را در هر کجا به کار می گیرند ، اما رسیدن به اولین کار شما در این صنعت بدون هیچ گونه پیگردی است. ساختن شغل صندوق های سرمایه گذاری مصمم ، استقامت در شبکه و یک رقابت شدید را در بر می گیرد. در اینجا چند مرحله برای کمک به شما در گرفتن آن مصاحبه و سپس دستیابی به آن شغل آورده شده است.

 

 

این که آیا شما به دنبال یک موقعیت در سطح ابتدایی هستید یا یک تغییر در اواسط شغل خود را به عنوان یک مدیر صندوق پرچین به دنبال یک صندوق پرچین ، این برنامه 10 مرحله ای به شما کمک می کند تا یک شروع قوی داشته باشید.

 

 

روشهای کلیدی

فرود یک شغل صندوق پرچین می تواند سودآور باشد ، اما بسیار رقابتی نیز هست.

با خواندن خبرنامه ها و کتاب ها و پیوستن به یک انجمن صنعت محلی برای بدست آوردن زمینی از زمین و توانایی صحبت کردن در دنیای هجینگ صندوق ، غواصی کنید.

شبکه مخاطبین خود را بسازید و برای کسب مرجع و فرصت های غیر رسمی به دنبال مربیان باشید.

اعتبار خود را از طریق کارآموزی پرداخت نشده یا مشاغل مربوط به صنعت مالی مرتبط کنید تا رزومه شما برجسته شود.

10 قدم برای شغل در صندوق های تامینی

 

  1. مطمئن شوید این همان چیزی است که می خواهید

هرچه اطمینان بیشتری داشته باشید که واقعاً می خواهید به جای صندوق های سرمایه گذاری مشترک ، ETF یا سهام خصوصی در صندوق های سرمایه گذاری کار کنید ، پیمایش در این مراحل و دستیابی به کار آسان تر خواهد بود.

 

اگر واقعاً می خواهید برای یک صندوق پرچین کار کنید ، این در انضباط شخصی ، شبکه سازی ، دانش صنعت ، اشتیاق و اقدامات شما نشان می دهد.

 

 

بعداً می توانید نظر خود را تغییر دهید ، اما اگر می خواهید در این صنعت کار کنید ، همه کار را انجام دهید و تا آنجا که می توانید یاد بگیرید. تصمیم بگیرید که تغییر تمرکز دهید ، سه تا پنج سال به آن متعهد شوید و ببینید چه عواملی به وجود می آید.

 

 

  1. 2. صنعت صندوق پرچین را مطالعه کنید

اگر هدف شما کار در یک صندوق پرچین است ، عادتهای روزمره ایجاد کنید که برای رسیدن به آن هدف کار می کنند. در برخی از خبرنامه های صندوق هجینگ مشترک شوید ، هر روز کتاب یا مقاله ای در مورد صندوق های هجینگ بخوانید و به یک انجمن محلی یا باشگاه صندوق پرچین بپیوندید.

 

شما اصول اولیه را خواهید آموخت - همه اصطلاحات و تعاریف اصلی ، اینکه چه کسانی بازیگران اصلی هستند ، چه چیزی شرکت ها را متمایز می کند و مدیران از چه استراتژی هایی استفاده می کنند.

 

  1. از استراتژی سه دایره استفاده کنید

جیم کالینز در سال 2001 کتاب پرفروشی به نام خوب به عالی منتشر کرد. در تحقیقات خود ، او دریافت که شرکتهایی که جهش از خوب بودن و تبدیل شدن به واقعاً بزرگ را انجام می دهند از آنچه او "مفهوم جوجه تیغی" نامید استفاده می کنند 1

 

رهبران این شرکت ها هنگام مواجهه با یک تصمیم سخت یا یک نقطه عطف در تجارت ، سه حلقه را ترسیم می کنند. یکی شامل گزینه هایی بود که آنها به شدت مشتاق بودند ، یکی گزینه هایی را نشان می داد که از تجربه آنها استفاده می کردند یا می توانستند "بهترین ها در جهان" باشند و دیگری فقط ایده هایی بود که می توانست موتور اقتصادی شرکت را به کار اندازد. سپس آنها فقط گزینه هایی را در نظر می گیرند که در تقاطع این سه دایره قرار داشته باشند

 

برای موفقیت در صنعت صندوق های تامینی و تصمیم گیری های عاقلانه در این راه ، فقط موقعیت هایی را در نظر بگیرید که در آنها می توانید علاقه مند به کار خود باشید ، که از تحصیلات و نقاط قوت طبیعی شما برخوردار است و دارای پتانسیل سودآوری بالایی هستند.

 

4- مربیان شغلی Hedge Fund را شناسایی کنید

در اوایل کاوش در دنیای صندوق های تامینی ، سعی کنید چند مربی بالقوه را شناسایی کنید که می توانید با آنها رابطه برقرار کنید. توسعه روابط مربیگری به زمان نیاز دارد ، اما بسیاری از افراد موفق خوشحال هستند که اگر می توانند به دیگران کمک کنند.

 

برای تحت تأثیر قرار دادن یک مربی ، باید تعهد ، صبر ، فروتنی و گرسنگی برای یادگیری را نشان دهید.

 

  1. کارآموزی را انجام دهید

هنگامی که در زمینه صندوق های تامینی آگاهی بیشتری کسب کردید و یک مربی بالقوه را شناسایی کردید ، به دنبال کارآموزی بروید.

 

حتی اگر تمام وقت در موقعیت دیگری مشغول به کار هستید ، انجام تحقیقات برای صندوق پرچین به مدت 5-10 ساعت در هفته می تواند شما را در معرض برخی از راه هایی قرار دهد که صندوق پرچین ایده های تجاری ایجاد می کند و به عنوان یک تجارت فعالیت می کند.

 

 تعداد کمی از استخدام کنندگان با افراد تازه کار کار می کنند. به شبکه مخاطبین خود اعتماد کنید.

در صورت امکان در محل کار کنید ، اما اگر تنها راه کارورزی کار از راه دور است ، یک فرصت عالی یادگیری را از دست ندهید.

 

حتی بهتر ، چندین دوره کارآموزی داشته باشید. هرچه تجربه شما گسترده تر باشد ، از مهارت بیشتری برخوردار خواهید شد.

 

  1. پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود را توسعه دهید

اکنون که مقالات ، کتاب ها و خبرنامه های مربوط به صندوق های تامینی را خوانده اید ، چند دوره کارآموزی را پشت سر گذاشته اید و روابط مربیگری را توسعه داده اید ، وقت آن است که بفهمید در صنعت کجا قرار دارید. یک جایگاه مشخص کنید و در آن منطقه تیز کنید.

 

به عنوان مثال ، اگر می خواهید یک تحلیلگر بازارهای نوظهور باشید ، چند مقاله سفید در مورد بازارهای در حال ظهور بنویسید و جستجوی شغل خود را معطوف شرکت های متخصص در صندوق های مرتبط کنید.

 

  1. اعتبارنامه خود را لهستانی کنید

هر صندوق پرچین متفاوت است ، اما در سراسر صنعت ، مجموعه ای از ویژگی ها و مهارت های معمول وجود دارد که بسیاری از کارفرمایان صندوق های سرمایه گذاری به دنبال آن هستند. در اینجا برخی از آنها وجود دارد:

 

تجربه کمی. شخصاً چه مبلغی برای شرکتی که قبلاً در آن کار کرده اید آورده اید؟

تحصیلات. مدرک Ivy League ، MBA یا Ph.D. همه بسیار ارزشمند هستند.

چیزی اضافی زرنگی رسانه ، توانایی جمع آوری دارایی یا اطلاعاتی مزیت همه پاداش است.

مشخصات CFA ، CAIA یا Chartered Hedge Fund Associate (CHA) در یک رزومه خوب به نظر می رسند.

مراجع با کیفیت بالا از چند شغل گذشته شما ، به ویژه اگر در امور مالی باشند ، کمک می کند.

معده برای کارمزد بالا و ساختار غرامت پاداش پیش شرط کار است.

8- به دنبال فرصت های بدون تبلیغ باشید

یکی از راه های یافتن فرصت های شغلی بدون تبلیغات تماس تلفنی با شرکت ها و شرکت های موجود در لیست اتاق بازرگانی ، دایرکتوری های صنعت یا انجمن ها است.

 

در صنعت صندوق های پرچین ، این کار را می توان با شبکه سازی از طریق گروه صندوق پرچین (HFG) ، انجمن صندوق پرچین (HFA) یا انجمن CFA محلی شما انجام داد.

 

مصاحبه های اطلاعاتی می توانند راهی عالی برای یافتن شغل های شغلی یا حتی موقعیت یابی باشند.

 

همان رویکردی که در هر کاریابی کارساز است ، می تواند در صندوق های سرمایه گذاری مصارف نیز اعمال شود. سعی کنید جلسات اطلاعاتی را با چهار شرکت کارگزاری برتر ، دو مدیر و 20 تحلیلگر صندوق های تامینی و مدیران سهام تنظیم کنید.

 

درباره اینکه چه کسی هستید توضیح دهید و از او بپرسید که آیا می توانید با آنها قهوه بخورید تا در مورد مشاغل آنها بیشتر بدانید. از این جلسه به عنوان راهی برای یادگیری کارهایی که انجام می دهند و چالش های صنعت استفاده کنید.

 

وقتی جلسه به پایان رسید ، نام دو یا سه نفر دیگر را که ممکن است بتوانند با شما ملاقات کنند ، بخواهید. سپس شاهد رشد شبکه خود باشید.

 

  1. ارائه دهندگان خدمات صندوق پرچین را در نظر بگیرید

شغل ارائه دهنده خدمات ممکن است شکوهمندتر از کار مستقیم در یک صندوق پرچین به نظر برسد ، اما فرصت های شغلی بسیار خوبی در آنجا وجود دارد.

 

این موقعیت ها همچنین شما را در معرض تعداد زیادی از مدیران فردی صندوق های تامینی قرار می دهد كه ممكن است تصمیم بگیرند شما را برای تخصص یا روابط تخصصی خود استخدام كنند.

 

مشاغل نخست کارگزاری به ویژه می تواند زمینه آموزش مشاغل بازاریابی صندوق های سرمایه گذاری و مشاغل بازاریابی شخص ثالث باشد.

 

  1. برای مشاغل Hedge Fund اقدام کنید

اگر در نه مرحله قبلی کار کرده باشید ، اکنون یک ایده تقریباً دقیق در مورد اینکه برای چه گروهی از استراتژی صندوق پرچین یا گروه ارائه دهنده خدمات کار می کنید ، دارید.

 

تعداد کمی از استخدام کنندگان با شخصی کار می کنند که کمتر از سه سال تجربه کار مستقیم در صنعت صندوق های سرمایه گذاری دارد. بسیاری از متخصصان برای ورود به دنیای صندوق های تامینی از تجربه در صنایع دیگر استفاده می کنند ، اما معمولاً از طریق استخدام کنندگان به آنجا نمی رسند. بهترین شرط بندی شما:

 

روش مصاحبه اطلاعاتی که در بالا ذکر شد

ارتباط با یک متخصص صندوق پرچین که از مدرسه شما فارغ التحصیل شده است

عضویت در گروه صندوق پرچین (HFG)

کسب CFA ، CAIA یا CHA

ارتباط با حرفه ای ها در کنفرانس های صندوق های تامینی

بیشتر صندوق های تامینی افراد گرسنه ، فروتن و باهوش را می خواهند. اگر هنگام حرکت در برنامه 10 مرحله ای بالا این نکته را در ذهن داشته باشید ، باید شانس زیادی برای به دست آوردن اولین شغل صندوق هدیج خود داشته باشید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 62
  • بازدید سال : 709
  • بازدید کلی : 2,174